Okul öncesi artık materyal etkinlikleri

Okul öncesi dönemde en etkileyici etkinlikler sanırım artık materyal etkinlikleri ile ilgili olanlardır. Ben bu konuya ayrı bir titizlik göstermeye çalışıyorum hep; nedeni sormayın, bilmiyorum. Peki okul öncesi artık materyal etkinlikleri adı altında neler yazacağım, neler çizeceğim? Bunları sıralamak istiyorum bu yazımda.

Bu alanda yüzlerce, binlerce içerik ve görsel sunabilirim sizlere, bu kadar iddialıyım yani anlayın. Kağıt bardaktan oyuncaklar, yumurta çocuklar sanat etkinliği, anaokulu makarnalarla yapılan etkinlikler, dönen resimler küçük oyuncaklar, anneler günü için etkinlik, artık materyal çalışmaları gibi pek çok konuda güzel bir arşivim var, hiç merak etmeyin. Zaten bunları sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Yine anaokulu ile ilgili etkinliklere gelecek olursak; anaokulu etkinlik örnekleri, anaokulu sanat etkinlikleri, ana sınıfı etkinlikleri gibi yine onlarca temel konuda arşivim var ve bunları da sizlerle paylaşacağım. Sadece bekleyin ve takipte kalın, hatta büyük bir kısmı şu an yayında; ilgili kategorilere bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder